Gona

20091003

Kategori: Allmänt

Vilken bra dag, även fast jag är helt utslagen kan jag inte sluta leé :)
Vart och fikat med mina favoriter idag, det var väldigt treeevligt! Efteråt följde Itman med mig hit och vi åt mammas underbara pizzor. Sen låg vi bara och titta på TV o chilla.
Glömde tyvärr ta bilder idag, men har lite bilder från igår och förrigår och förrigår och en till igår osv osv haha som kommer upp när jag pallar. Nu ska jag måla naglarna och chilla tills jag deckar så skönt så i min mjuka bädd :)
Godnatt, puss!

PS. Måste bara få klaga på vädret. VAFAAAAAAAAAn!? Jag pallar ej med regn. Hösten är officiellt här :( Tänk och leva någonstans där det alltid är soligt? Fyfan va härligt!!! I L.A lär det ju bli någonting sånt, visserligen kan det ju regna då och då men whata hell, det räcker att få leva där, det gör mig tillräckligt lycklig hihi..Sluttjötat - Goodbye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: