Gona

YEAAAY!

Kategori: Allmänt

yooooyoooo what's up?????????? Jag har precis hoppat i mina sovkläder och tvättat av sminket o sånt. Itman & Shabbu stack hem för en stund sen. Fan vilken rolig dag hahaha..
Började med att jag hade skola, jag kom upp 6.30!!! (Okej, 6.50 då..) och så skulle jag sluta 16.20 men tur som jag har slutade jag efter lunch så jag o Nina hade en väldigt rolig lunch där vi planerade en massor och tjötade ihjäl oss. Sen stack jag hem och chilla o så var det dax för en oväntad hemspråkslektion som var helt okej (tur att det ligger i hjällbo nu!) sen var det full fart iväg till Mölndal där Itman väntade på mig, vi skulle besöka Bekim och efter det även farmor..Det är nog bara jag och Itman som lyckas skratta så mycket på ett sjukhus! INTE ÅT PATIENTERNA I swear men med alla våra fantasier och när vi ska försöka hitta olika rum i ett helt tomt sjukhus så blir det en jävla massa skratt asså. Sen kom vi på att gud kanske straffar oss så vi sprang runt och leta efter trä som vi kunde knacka på 3 gånger hahaha..

Påvägen hem snackade vi vilda planer och hade big big smiles on our faces och så messa Shabbu och bjöd över oss på tårta för hennes mami fyller år idag (GRATTIS!) vi sprang förstås raka vägen dit och mumsade i oss massa gott. Efter det väntade kyyyckling här hemma så vi kom hit alla tre och satt me mina bröder och åt en seen middag och pratade i mun på varandra..Efter det var vi i mitt rum i flera timmar och gjorde en massa roliga grejer som jag inte kan berätta ännu. Men FAAAN va glad jag är alltså, ni fattar inte hihi :D Vi skrek hoppa o dansa som idioter efteråt hahahaha..I'll tell you when it's time höhö =)

Nej nu ska jag lägga mig och titta på TV, kom preciiis på att jag missa paradise hotel..crap! Äh får kolla på nätet sen..Imon har jag bara 1 lektion, chiiiillbillllllll. GODNATT!

Kommentarer

  • Mia säger:

    paradise hotel? vad e d e folk?



    ja han robert e min hehehehe men hey han andre killen jacob uh gona leta efter honom i LA när du flyttar dit

    2009-11-24 | 22:38:10
    Bloggadress: http://hepek.blogg.se/

Kommentera inlägget här: