Gona

Where do I go from here?

Kategori: Allmänt

Ja vill nu nu nu nu nu nu nu!

Har en äcklig känsla i magen men den går nog över snart..hoppas jag. Bortsett från det mår jag lysande vilket är ganska förvånadsvärt för dt är sällan jag mår lysande vid den här årstiden..Jag avskyr kyla och regn och nu är det vinter och dystert men jag deppar inte! Nu rullar alla 18åringar igång och så ska vi boka vår resa o så kommer körkortet osv osv..det blir nog en rolig vinter! Dessutom åker mamsen och mina bröder iväg till Schweiz typ 17 dec till 11 januari så då kommer jag ha hemmet för mig sj tillsammans med syrran som säkert kommer hänga en hel del i Helsingborg hehe..Funderar lite på o dra ner till Schweiz jag med, typ efter nyår i en vecka men ja vettefan alltså..får se hur jag gör, är sugen på o komma bort samtidigt som jag egentligen inte pallar haha..

Idag ska jag hänga i körskolan från klockan 16.00 till 20.00! Ingenting jag är direkt pigg på men körkortet ska bli mitt så då måste man ju ge allt :)

Igår var jag hos farmor hela kvällen, hon skämde bort mig med choklad, fanta exotic och pannkakor..himla gott och väldigt trevligt! Måste hälsa på farmor lite oftare, snart åker hon ju tillbax till Kosovo och åker jag inte ner i sommar så vet jag inte när jag får se henne nästa gång!

Nä nu ska jag ta o käka nånting och droppa några ögondroppar för mina ögon svider som in i h*lvete..Hajdå!



I lördags..jag var ganska dragen, det kanske förklarar min blick hahaha

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fullt med gruus

    2009-11-17 | 22:39:19
  • shabb säger:

    du e ju så snygggggggggggggg.. lyllos JOSH haha

    2009-11-18 | 12:14:52
  • GONA säger:

    SV: HAHAHAHA SHABBU!!

    2009-11-21 | 23:07:45
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: