Gona

Tråååkig regnig dag..

Kategori: Allmänt

ahmen fuuuck u! skrev värsta inlägget så försvinner den bara..oh well, ja är för lat för o skriva om allt det där so I'll keep it short..Onödig dag, skola, tandläkaren, hem och äta mat och plocka upp lillebroshan, hälsa på morbror, komma hem och sova uuuuuuuut ordenligt..Fick bara 2 timmars sömn inatt och det mina vänner kan jag säga är ingeee bra! Alltså jag har slumrat till i spårvagnen förut men idag somnade jag alltså helt deckade i vagnen och vaknade några gånger av att mitt huvud råka falla ner och det gjorde ont haha..

Nu måste jag fortsätta plugga på min inlämningsuppgift i Internationell ekonomi som ska in imon..Hoppas på en bättre dag imorgon, idag var inte så bra..väldigt känslosam och upp o ner..kan inte allting bara bli bra? gaaah..godnatt!


En riktigt bra låt får ni också..

PS. Svarar på kommentarer imon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: