Gona

Sunday

Kategori: Allmänt

Fuck va irriterande..skrev ett heeelt inlägg och så försvinner det..IGEN! Gud vill inte att jag ska blogga mer hahaha...
Iallafall..ja har inte fyllt min ipod och iphone me nya låtar och jag har inte pluggat som en häst men däremot har jag sovit som en björn. Skönt? JA!
New Moon var underbar och jag är kär. Kär i kärleken förstås. Svårt och bli kär i en mänsklig kille efter att media introducerat Edward för oss! Edward Edward Edward..någon vacker dag ska jag hitta min egen Edward..hoppas på en mindre blek och varmare version dock haha..

Imorgon börjar jag 8 vilket innebär att jag måste upp och hoppa 6.30..FYFAN får ont i magen bara av tanken..varför plågas vi såhär? Varför kan man inte börja typ 11 och sluta vid 15? Jävla värld haha..
Bortsett från tidiga morgonar så mår jag lysande! Stora planer på G och jag är taggaaaaaaad!! Och så fyller Nina 18 år om två veckor vilket ska firas bigtime ofcourse, fan va jag längtar wihuu! Och kommande helg blir nog också riktigt skojiiiig hihi :D
Fan, livet är bannemej underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: