Gona

So happy!

Kategori: Allmänt

ÅHHHHHHHH va jag mår bra just nu! Vem kunde ha vetat att den här dagen skulle bli så bra!?
Jag kände på mig att någonting gott väntade! Drömde samma sak två nätter i rad, både igår och inatt och så händer det idag. Kändes så overkligt att jag var tvungen att krama om honom flera gånger för att fatta att detta händer påriktigt. Var helt snurrig med tanke på att jag blev väckt medans jag låg o sov. Men vilken känsla, så underbar. Glädjetårar. Och det fina brevet, det ska jag spara föralltid, finaste brevet jag någonsin fått ♥

Nu håller jag bara tummarna för att min favorit Bekim ska krya på sig snabbare så att han kan komma hem och vara med oss. Saknar hans glada humör och hans pajningar haha. Han är verkligen världens bästa morbror!
Jag är så glad nu, allt faller på sin plats och jag kan äntligen andas ut ordentligt, så jävla skönt.

Nu kan jag fokusera på det jag ska och bodde fokusera på =)

Nu ska vi vara uppe hela natten och äta massa gott som jag var nere och köpte förut. Imorgon är jag ledig men jag har massor att göra ändå så jag blir borta hela dan typ, men en rejäl sovmorgon hinner jag iallafall med så dt ska bli sooooft :D Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: