Gona

Okej magkatarren...

Kategori: Allmänt

0-47da5548ee910f77bf0cec71e696b7d8.png

Kolla varifrån!

Okej magkatarren är officiellt tillbaka. Fy och fan om ni bara visste hur sjukt ont dt gör HELA tiden! Tänk er konstant kramp i magen, kraftiga kramper också, nästan så man inte kan stå rakt. Hade en skitmorgon också, försov mig och hittade inte min iPod som broshan hade lånat så ja stod o skrek på honom 8 på morgonen typ medans han låg o sov där..fan va förbannad ja blev ville gråta, är fortfarande sur på honom haha men vafan ja klarar mig verkligen inte utan musik. Jag tror iaf att det är PMS som slagit till mig också för ja är sååå himla lättirriterad idag!! Tur att tjejerna i skolan fick mig att tänka på annat för annars skulle ja nog haft en rakt igenom skitdag. Menmen what to do, får försöka boka in en tid hos Kungssportläkarna imon, kanske får lite starkare medicin (wihu) för ingenting hjälper..lr jo, min chokladjulkalender hjälper lite iaf hehe :p Om ni undrar vf ja mobilbloggar ett så långt inlägg så är dt för att ja har lite fööör lite energi för o sitta upp haha. Pusshej

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hoppas du får canser också

    2009-12-02 | 22:03:53
  • GONA säger:

    SV Anonym: HAHAHA vf hatar du? Och börja för guds skull gå på svenska lektionerna för du skojar inte me nån med den där stavningen :D

    2009-12-03 | 10:16:46
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Mia säger:

    Anonym tigger stryk hörde jag hm..

    2009-12-03 | 11:52:35
  • M säger:

    Wow vrf börjar du få haters? Du provocerar ju inte

    2009-12-03 | 14:27:58
  • Mia säger:

    har inte jag sagt att du ska gå på ultraljud? nehe nu säger jag det IGEN

    ULTRALJUD

    puss

    2009-12-03 | 20:16:32
    Bloggadress: http://hepek.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Mia: Haha hörde jag med..

    SV M: Hahaha jadu finns ju alltid några nolifers där ute som är sådär äckligt avundsjuka så dom liksom inte kan låta bli att skriva töntiga kommentarer haha =)

    2009-12-06 | 22:56:27
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: