Gona

New Moon-premiären ikväll!

Kategori: Allmänt

Tjaa peeps! Läget idag? Själv mår jag bara bra! Det har varit en väldigt skrattfylld dag idag faktist haha och det är bara hitills, snart ska jag iväg o träffa Tascha också och sen blire New Moon premiären med girlsen kl 21! Ännnnnntligen, som jag längtat alltså!! :D

Den här helgen har jag bestämt och få gjort lite saker:
Proppa min ipod med NY musik! (ja e sååå dålig på att hålla den uppdaterad, sist var i somras!)
Proppa min iphone med musik och grejor (varenda människa som går igenom den klagar på att jag inte utnyttjar dens funktioner)
Sova som en björn (gud vet att jag behöver det)
Plugga som en häst (gotta do what u gotta do)

There you have it, min helg. Men jag är ingen planerare utan mer spontan så det här blir ju antagligen inte alls min helg men we'll seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. aa ja har lite damp idag. Nu ska jag lägga mig på soffan framför TVn tills dt är dags att draaa!
Ha en riktigt goooo fredag mina vänner. Pusshej



PS. Shabbu ville att jag skulle berätta att hon inte kunde komma för att hon har svininfluensan..

Kommentarer

  • Shabb säger:

    så skriver du inte ens att jag inte kan komma :( hemsk e du

    2009-11-20 | 19:50:10
  • Mia säger:

    d heter inte plugghäst för att man pluggar som en häst lilla du...



    vad tyckte du om New moon?

    puss

    2009-11-22 | 08:35:55
    Bloggadress: http://hepek.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    INTE ok marigona. INTE ok. folk jag inte pratat me då länge ba hörde att du har svinet?

    INTE ok.

    "jävla rykte som går runt.. - nej jävla virus som går runt"

    2009-11-23 | 02:35:16
  • GONA säger:

    SV Shabbu: Alltså bror va babblar du om? Du sa ju att du hade svininfluensan! Skäms inte nu sheeet vadå rykte hahaha

    2009-11-23 | 14:16:59
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: