Gona

M.o.b.b.a.d

Kategori: Allmänt









Detta sysslade jag med igår kväll alltså..låg i min säng med laptopen i knät medans jag pluggade vägmärkesförteckningar och tittade på TV. Tills jag råkade göra världens klantigaste grej (kan inte berätta, mamma dödar mig om hon ser HAHA). Då försökte jag se till att allt överlevde sen fixade och donade jag lite sen satte jag mig med laptopen och fortsatte att chatta till typ 2 på natten, väldigt roligt haha. Åt mat och deckade i sängen med TVn på (soooom vanligt).

Idag har jag fixat present till min bästa vän som fyller 18 nästa helg, jag tror att hon kmr bli väldigt glad ;)
Sen har jag bokat tiiiiid..men det får ni reda på mer om imorgon :p annars har jag haft en ledig och väldigt chill dag..fick verkligen soooova ut!
Imorgon är jag också ledig men har körlession 11-12 sen ska jag på rättegång för Rättskunskapen. Förhoppningsvis hinner jag träffa Shab för en solning och fika också =)

Btw. guess what? Graaaannny's back! Jag är så glad, för jag har saknat min lilla farmor så mycket. Nu är hon iallafall här så dt är roooligt!
Nej nu måste jag ta ett bad och plugga lite teori. Pusshej

Kommentarer

  • C I T Y C A T S SVARAR: säger:

    Hola Gon!

    Har alldeles för mycket att berätta.. vi måste fika snart gubben!! Hahaha saknat dig.



    TE DUA ZEMER (L)

    2009-11-04 | 15:02:52
    Bloggadress: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här: