Gona

Long list..

Kategori: Allmänt

Jag orkar varken blogga eller svara kommentarer idag, men ni får denna lista istället..Och på tal om kommentarer, tack för alla fina ord, söta ni är! =)

Jag lyssnar på: Will Smith - Welcome to Miami (minns ni??)
Jag pratar: väldigt mycket
Jag tycker om: överraskningar!
Min närmsta vän är: Hitman
Jag avskyr när folk: är snåla och tråkiga
Min första vän hette: minns jag fan inte haha..  
Kärlek är: viktigt!
När jag borstar tänderna: tittar jag mig i spegeln?
När jag lagar mat: skryter jag om det i en månad framöver
Jag tänder på: ärliga killar som är rakt på sak och som får mig att skratta, dessutom ska han vara charmig och sexig och ta mig med storm om jag ska falla hehe..
Jag är rädd för: äckliga spindlar
Jag är glad för att: jag har köpt en SKITsnygg pälsjacka och en grymt snygg väska!
Den värsta känslan är: att såra någon som betyder mycket/bli sårad
Den bästa känslan är: känslan av lycka
Jag är bäst på: att uppnå mina mål, vill jag något så gör jag det
Jag är sämst på: att komma i tid
Jag kommer alltid att vara: mig själv - ärlig och lojal
I sommar: flyttar jag till Los Angeles!
Sist jag grät var: var väl någon vecka sedan
Jag kan inte: låtsas att jag gillar någon som jag inte tål
När jag vill tänka går jag: in under täcket och lyssnar på musik
När jag bakar: gillar jag att smaka på smeten..
Min mobiltelefon är: grym
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om igen
Innan jag går och lägger mig: måste jag titta på TV
Just nu tänker jag på: hur mycket jag längtar till februari..
Bebisar är: så himla gulliga!
Idag har jag:  vaknat väldigt sent, käkat frukost, chillat och kollat film, kommit hem och tagit en dusch, deckat i fleeera flera timmar, vaknade upp och åt ihjäl mig sen har jag bara chillat framför TVn och nu sitter jag här =)
I kväll ska jag: föna håret och mysa framför TVn
Imorgon kommer jag: att plugga en massor..(hoppas vi)
Jag vill verkligen: resa jorden runt!

Kommentarer

  • Nezanet säger:

    Min första vän hette: Måste ha varit jag&mina syskon, då vi blev TVUNGNA att leka med dig en kall vinterdag.. HAHA <3



    "Jag kan inte: låtsas att jag gillar någon som jag inte tål" HAHA WORD!



    Peace!

    2009-11-30 | 17:51:09
  • GONA säger:

    SV Nezanet: HAHAHAAHAH ond! Jag veta att du blev glad när ja kom där i min overol (hur fan stavas det?) och hahaha va ja inte vän med kinesen Robin innan det? Jag minns att jag var BBF med honom fast minns ej om dt va innan ja fick nöjet o va familjen Habtoms vän lr efter hahaha pusss

    2009-12-06 | 23:00:12
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: