Gona

Juste ja..

Kategori: Allmänt

Såg att jag fått en kommentar där en anonymis (såklart) frågade ifall jag har attitydsproblem, för jag ser tydligen "djääävligt" kaxig ut. Såhär skrev hon:
"Asso ba en fråga har du attitydsproblem elle nåt? för asso ja har sätt dig i stan många gånger o du ser djääävligt kaxig ut. du tittar snett o sånt o ja ville ba säga att du behöver inte ha så mycket luft i dig och gå med huvet så högt för du kan råka illa ut lilla gumman min ;)"


HAHAHA sånt här är så jäkla kul. Ja vet precis hur sånna som du fungerar, ni är osäkra på er själva och tycker egentligen att ni är jättefula, därför använder ni massa smink och en "tuff" attityd för att dölja ert riktiga 'jag'. Jag vet för jag har haft sånna som du i min krets. Just därför tänker jag inte få dig att må sämre genom att tala om för dig att du är ful och mobbad osv utan jag skulle istället råda dig att ta tag i ditt liv och skaffa en hobby eller nått. Jag menar hur kul kan det vara att gå runt och spana efter folk som 'tittar snett' för att sedan söka upp deras bloggar och hota anonymt?
Och förresten, att jag skulle gå runt o kolla snett på någon? Herregud jag är snart 18 år jag sysslar inte me sånt och varför gör man det överhuvudtaget? Det har jag alltid undrat, om du nu har någon olöst konflikt med personen i fråga så gå och lös den, du framstår ju bara som en jävla kyckling när du står där o glor med skrynkliga fjortisögonbryn :S
När det gäller det här med att jag har 'mycket' luft och håller huvudet högt så kan jag ju hålla med dig. Ja, jag går med huvudet högt men det är klart som fan att jag ska göra det! Jag är snygg och stolt över det, varför ska jag då se osäker ut när jag i själva verket är väldigt säker i mig själv? Jag är allt annat än en bråkstake men om du vill hota mig så bring it on.
PS. Jag har aldrig vart, är inte och kommer aldrig att vara "din lilla gumma" =) Hoppas du får ordning på ditt liv snart! Pusspuss


Jag ser fan inte kaxig ut..jag är ju skitsnäll hahaha

Kommentarer

  • Mia säger:

    Herregud vad mobbad anonym är bäst att hon/han tar och skaffar sig ett liv. När det kommer till Gona verkar hon en super gullig tjej med humor och ser dessutom jätte bra ut.. Anonyma j*vlar som inte ens kan skriva namn och bara påstår massa saker har verkligen brist på liv.. // Mia =)

    2009-11-25 | 21:00:22
  • Shabb säger:

    AHAHAH vem försöker sätta dig på plats hahahaahha.. gumman?

    2009-11-25 | 21:07:53
  • City Girl säger:

    alltså människan har problem. Ofta man e skit glad med värst flinet på ansiktet. Hehe stackars dig Marigona.

    2009-11-25 | 22:54:41
    Bloggadress: http://firstcity.blogg.se/
  • Ines säger:

    Definitivt snäll, like a pussycat ;)

    2009-11-26 | 07:09:36
  • Mia säger:

    ja du e så kaxig va... aaa jag har också SÄTT dig i stan asså du tittar konstigt på folk... hahahahahah



    Shit kan du hälsa anonym att SETT inte stavas med Ä utan med E...

    puss puss lilla söta du

    2009-11-26 | 17:55:37
    Bloggadress: http://hepek.blogg.se/
  • Besarta;) säger:

    haha asså mår den här "ungen" bra eller orka bry sig liksom även om du nu var kaxig som den här personen säger.Du är som du är och jag tycker verkligen inte att du ser kaxig ut NEJ! mpuq /besa:)

    2009-11-26 | 19:23:53
  • GONA säger:

    SV Mia: Tack så mycket för dom fina komplimanngerna! Och jag håller med, veeerkligen brist på liv fan haha, stackarna =)

    SV Shabb: HAHAHA ingen vet bror

    SV City Girl: hahaha ja men ellerhur! Stackars hon/han skulle jag nog snarare säga :p

    SV Ines: Hahaha thanxxx ;p

    SV Mia: HAHAHA förvånar mig inte ens att hennes/hans svenska suger med tanke på att den faktist har såpass mycket fritid att den orkar med sånt här skit haha..puss på dig också pizzzakvinnan

    SV Besarta: Hahaha ja men precis, det är ju mitt liv liksom även om jag väljer att vara kaxig så är det ju mitt problem, menmen qka me bo finns alltid något dom måste klaga på ju =) tack för kommentaren! mpuuuq

    2009-12-06 | 23:07:37
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: