Gona

GRATTIS!!

Kategori: Allmänt

Fan vilken underbar kvääääll! Mina bebes Itman & Moner fyller 18 år idag wuhuuuuu GRATTTTTTTTTTTTIS!!!
Igår firade vi dom big time :D Som varje år så firar vi dom tillsammans, började med att alla samlades i Itmans moster Sami's lägenhet (som btw också fyllt år för några dagar sen grattis grattis!) där var det förkrök och väldigt skojigt, vid halv 12 nångång drog vi in mot stan och dansade ihjäl oss haha riktigt kul även fast vissa blev utslängda o vissa fick ryggskott (HAHA)..Jag hoppas dom hade en riktigt grym 18årsdag iallafall :D
Bilder finns det maaaaaaassor av..och jag har typ ALLA! Både från systemis o digitalkamera så ni kan ju tänka er..och det roliga e att jag e den som e känd i gänget för o aldrig skicka bilder haha jag tycker det är så komplicerat o tar så lååångt tid, ooorka lixom haha men igår har jag för mig att jag lovade alla att jag faktist SKA skicka bilderna (men det var förstås alkoholen som talade för mig) så aa nu e i in trobule haha..

Kvällen slutade iallafall med att vi deckade i Shabbus säng, jag var helt hyperaktiv innan vi skulle lägga oss och ja misstänker att dom ville boxa mig menmen dom är nog vana vid mig o mitt trams vid det här laget hahaha..
Nu ska jag iväääääääääääääg. Pussssssss


Födelsedagsbarnen..Bäst på fest ofcourse ;D

Kommentarer

  • Anonym katt säger:

    HAHAH ryggskott..

    2009-11-16 | 01:48:46
  • Shabbu säger:

    hahahah aa nina funderade nog på den boxen

    2009-11-16 | 23:08:55

Kommentera inlägget här: