Gona

-

Kategori: Allmänt

Faaaan va trött jag är på allting! Det känns som allt har tappat sin mening, även fast jag har roligt..alltså det är inte så att jag har dötråkigt och sitter hemma o pluggar hela tiden, ja har skitkul men ändå känns det som jag verkligen tröttnat på allt. Jag har tröttnat på att gå upp till skolan varje dag, tröttnat på att allt tjat, trött på att lösa andras problem. Helt enkelt TRÖTT! Och jag blir irriterad på varenda småsmak, ja märker det både hemma o me mina vänner! Jag kan bli arg för ingenting och inte förrens efteråt kommer jag på vad jag gör haha. Känns som en slags förlängd PMS-period haha..Nej men jag tror jag vet varför jag blivit sån här. Jo för att jag tror aldrig jag har längtat bort såhär mycket! Måste bero på att tiden börjar närma sig nu fan :D 8 månader kvar är det nu..och jag VET att dt kommer gå fort men jag kan inte låta bli att titta på alla videos i L.A och massa bilder och drömma mig bort..Tänk om jag var där nu istället..ååååååh! Egentligen har jag chansen o åka om 7 månader..alltså att jag åker till L.A hela juli också, pappa erbjöd ju sig o betala en resa till mig dit i en hel månad för att jag ska få känna på, men det känns som jag har mycket o gö i sommar..min sista sommar här hehe..så jag tror ja väntar till augusti med o åka istället..HAHA va glad ja blir nu när jag pratar om detta, sen tittar jag ut genom fönstret och dt känns som jag får en bitchslap right on my face :(

Jag är glad iallafall, så glad att jag inte ska bo kvar här..Alltså fattar ni att jag vill gråta bara av tanken att studera i Sverige..fyfan vilket helveteeee. No offence ni som ska plugga här men ni måste va jävligt tråkiga människor haha, hur fan kan man inte vilja uppleva världen????? I just don't get it, det går inte in i min hjärna. Och försök inte med "Vi vill inte betala av lån hela livet sen" för dt är bara en usel bortförklaring över er tråkiga personlighet hahaahah, hahaha omg nu börjas det igen..jag blir irriterad på människor som ska studera i sverige :s i think need help HAHA. (Nu bortser jag ju från mina vänner som ska studera här såklart, jag vet ju sj att deras personligheter är allt annat än tråkiga hahaha)

Ska iväg och hälsa på Bek nu, köpa med mig vår favoritchoklad och sitta där o göra honom sällskap. Jag vill åka dit varje dag o vara med honom men tiden räcker inte alltid till :(


vi ska skakaaaa the city of angels babyyyy

Kommentarer

  • marigona säger:

    vilken skola i L.A blev det ? :D

    2009-11-18 | 18:05:57
  • Mirna säger:

    bäst för dig att den där sista meningen inom parantes kom med! hahahha <3

    2009-11-18 | 19:27:59
  • Itman säger:

    Läätt att vi ska skaka, saknar diig lite för mycket nu igen hahahahh

    2009-11-21 | 15:02:24
  • GONA säger:

    SV Marigona: Dt blev Santa Monica College :D

    SV Mirna: Hahaha ja visste att du skulle kommentera mir <3

    SV Itman: Hahaha jaa med babe. Men nästa helg är vår helg! <3

    2009-11-21 | 23:04:02
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: