Gona

2 November

Kategori: Allmänt

Är det någon mer än jag som ALLTID lyckas komma försent första skoldagen efter lov? Det känns som en sak som jag börjat lära mig leva med liksom.."aa jag sätter klockan på såhär mycket men jag vaknar den här tiden..dt blir bra!" Haha orka. Det jobbiga imorse var att jag trodde att min Iphone gått sönder då jag tryckte på allt möjligt för att försöka stänga av det jävla ljudet men ändå lyckades den inte sluta låta, skiiitirriterande! MEN till slut lyckades jag komma åt någon slags magisk knapp så den slutade låta. (Självklart kunde jag låsa upp mobilen och toucha 'Stäng av larmet' men vemfan tänker så långt när den halvsover?)
Jaja nu är jag uppe iallafall, missar första lektionen men det är liksom skitsamma eftersom jag ändå sitter och pluggar. Var uppe till 3.40(!!) igår och råpluggade på Rättskunskapen, fatta va trött jag är nu alltså.
Det roliga var att jag satt med böckerna i knät i min säng igår från typ 16.00 och när klockan slog 02.00 hade jag lyckats läsa TVÅ SIDOR! Fattar ni eller!? Jag bodde kolla upp detta med min koncentration alltså för jag satt verkligen heeeela tiden, förutom när jag åt och när jag tog snabbpauser vid datorn, that doesn't sound normal to me :S

Aja back to schoooool nu, känns förjävligt men igår sa Nina att det bara är 1 månad och 18 dagar kvar till vinterlovet så jag håller humör uppe!
Kolla precis upp min fakta-sida-grej och "Marigona fyller 18 år om 58 dagar." Göööööttt =)
Slutar 16.20 idag och då har jag planerat att komma hem och ta en riktigt riktigt låååång tupplur. Så, vi hörs när vi hörs!
Lots of love! / Gona


Jag i Mitrovica (Kosova) sommaren 08.


Btw. När fan blev det november!? Tiden går ju så fort att man knappt hänger med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: