Gona

Vilken jävla kväll!!

Kategori: Allmänt

Kom precis innanför dörren. Har haft en så sjukt rolig kväll! Beyonce är så jäääävla sexig, nästan så man blev osäker på sin sexuella läggning hahaha, nej skämtåsido hon är så jävla grym!!!!!! Jag älskar henne ännu mer nu, fan vilken jävla show. Jag är ett stort fan av hennes låtar, hennes texter e ju så grymt bra, så jag sjöng med alla låtar haha så himla skoj!
Hade med mig 3 minneskort och alla blev fyllda..4000 bilder får dom plats sammanlagt, men mina består mer av videos, alltid jag som kör filmandet och Nina tar kort haha så det finns massor som kommer upp imorgon här!
Nu är mina ögon rööödsprängda..vet inte om det beror på 4 timmars sömn eller pollen men jävlar vad det svider iallafall! Hoppar in i duschen sen blir det läggdax, ska upp 7.30 imorgon :(

Gooooodnatt, ni som var där, hoppas ni hade lika skoj som jag hade & Nina taaack för att du gör allting så mycket roligare hihi :) LOVE YOU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: