Gona

Lördag

Kategori: Shopping

Hello peeps! Har ni en bra dag? Det har jag. Var på stan med Mirna, Nina och Emina..gick runt på shopping och åt glass! Jättemysigt, sen fick Nina panik och sa att vi måste hem fort haha för hon vill ha mig hos henne innan 6..Nu har jag precis duschat med inpackning o allt var det var, ska torka håret och platta, packa väskan sen blir det iväg till Nina för fixtrix och lite förfest! Sover borta ikväll så om jag inte hinner flika in med ett inlägg hos Nina så hörs vi inte förrens imorgon! Ha så himla kul allihoppa ikväll så kanske vi syns på Trädgårn'!

Först kommer shoppingen I did today :)

En underbar läsare tipsade mig om dessa skor och råsnygga som dom är så var jag ju bara tvungen o ha dom! Jag och Nina köpte likadana, vi föll för dom båda två hehe..
Tack för tipset Mia!



Visst är dom snygga? 13cm klackar, 750kr från Bianco


Söta trosor och smycken från H&M :)


Nu måste jag verkligen bort från datan! LOVE YOU GUYS ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: