Gona

Tatuering

Kategori: Allmänt

Om 7 månader fyller jag 18 och vet ni vad jag har bestämt mig för? Jo, jag ska göra en tatuering!!!
Jag har gått runt och tänkt på det så himla länge nu och why not? Jag kommer självklart inte göra någon stor och jättesynlig, dels för att det kan se så trashigt ut när man blir äldre men också för att det kan vara ett minus senare i livet när man ska söka jobb osv..Men någonting fint ska det bli iallafall..Absolut don'ts för mig är typ att jag skulle skriva mitt eget namn på kroppen, eller någon fjäril eller ros! USH!! Jag menar, förhoppningsvis lär jag aldrig glömma bort mitt eget namn..och rosor och sånt här shit är så fuuult och så uuute!

Jag skulle vilja ha någonting betydelsefullt, någon fin liten text, rihanna/chris brown-tatton är en stor favorit! Men jag får se..7 månader är en lång tid, jag hinner säkert ändra mig femtioelva gånger..När vi satt i vagnen idag sa jag till mamma "faan ja vet inte va ja ska göra för tatuering" och så sa hon "va, ush..vill du göra tatuering?" så sa jag det här som jag precis skrev nu "liten betydelsefull lalala annars fult som gammal o jobb o lalala" då fick jag bara en äcklad blick av mamma! Underbart ju hahaha jag trodde hon skulle gå upp i taket och dra upp exemplet att min syster också var nära på o göra men lät bli och nu är hon glad att hon lät bli o lalala, men nej..endast en äcklad min..jag älskar min mamma! Haha..
Pappa kommer lätt gå med på det, han är så himla lätt att övertala! När jag var 12 år på sommaren så tjatade jag på pappa om att få göra navelpiercing..jag fick men så fick mamma reda på att vi gick bakom hennes rygg med detta och flippade över hahaha det var så himla kul..Senare mot vintern började jag tjata om att få göra en piercing på läppen..först tjata jag lite som på skoj för jag tänkte att det var helt omöjligt att jag skulle få..men så sa pappa "är det inte snyggare om du har den under läppen men åt sidan?" och ja ba "VAAA får ja???" då sa han "vänta vänta ja har inte sagt ja än" men redan då visste jag att jag fått min vilja igenom haha, så på min 13årsdag gick vi iväg och jag blev piercad..jag svimmade direkt efter och mamma fick panik och skällde ut mig och pappa för att vi "lurat" henne, hon tyckte att vi hade hjärntävttat henne till o säga ja..HAHAHA så skön..
Hade iallafall den piercingen i några månader och sen muta mamma mig med pengar för att jag skulle ta ut den, och jag tröttna ju ganska fort så jag tog ur den..

Jaja iallafall, piercingar är jag inte längre så förtjust i, tungan skulle va coolt men eftersom 90% av alla sveriges fjortisar har det så känns det inte så aktuellt längre..
Men tatuering..Det ska jag göra! :)


PS. KILLAR MED MASSA TATUERINGAR PÅ ÖVERKROPPEN ÄR SJUUUUUUUUUKT SEXIGA!!
tattoo1md1-1.jpg BOYS WITH TATTOOS image by laura87119

Kommentarer

  • Itman säger:

    I LOVE BOYS WITH TATTOOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2009-05-24 | 20:33:15
  • GONA säger:

    SV Itman: MEEE TOOOO BABY!! Vi måste hitta tattoofreaks-boys i USA hahahahaa

    2009-05-25 | 19:31:22
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Toniie säger:

    I love tattoos but not boys :) på tal om tattoos, ja ä sugen å göra nått Albanskt,ingen shqiponje eller nått sånt för de skulle inte passa in me dom tattos ja har nu, nått historisk, nått enkelt kanske hmm.. hur som helst ja skrev ´tattoo albaniens´ såg en bild där det stog i love tattoo boy´s eller nått :) bakom den bilden såg ja en ganska fin bild :) de fick mig å läsa lite :) å nu sitter ja å skriver här hahah damn .. jaja ganska rolig historia ändå, SHQIPES everywhere :D peace mos u halitni :)

    2011-03-11 | 23:52:59
  • GONA säger:

    SV Toniie: Hahaha för det första, tack för komplimangen! =) Sen så, TACK, för att du inte ska göra shqiponjen, för det är det fulaste jag vet o ha det som tattoo haha..det säger så mycket om personen som har den! Du kanske kan göra en bild av någon historisk person, typ Gjergj Kastrioti Skënderbeu eller nått..Hoppas du hittar något snyggt iallafall, lycka till!! =)

    O yes du har rätt, shqiptar ku tshkon i gjan hahaha ha det bra man =)

    2011-03-23 | 17:43:39
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: