Gona

10 MAY

Kategori: Shopping

Hello lovers and haters! Whats uuuup?
Här händer det inte mycket, sitter och skrattar högt åt en rolig konversation på msn hahaha, den här människan är för rolig..häromdan messade vi typ om ingenting så står det i slutet av en av smsen "hahahaa du är så tråkig, ja svär du kommer tvinga dina barn ha cykelhjälm tills dom e 25" hahahaahah whatafuck? Jag skrattade ihjäl mig, vi pratade alltså om någonting heeeelt annat och så dyker det upp från ingenstans?? Hahaha fan va ja skratta..Och så en annan dag skulle jag bli beskriven..typ Gona i ett nötskal..Så får jag detta smset:
"M: Hej Gona
Gona: hahaha
M: Va gör du?
Gona: hahahaha
M: snygg e du
Gona: EY! Tyyyyst"

Hahahaha jag vek mig av skratt för jag har aldrig tänkt på att våra konversationer faktist såg ut så hahaha kul.
Shit såhär sent på natten är jag alltid extra lättroad, det är faktist kul o va lättroad..tänk och skratta varje dag åt ingening, när jag e typ skitnere så kan det komma någon dålig ICA reklam och jag ligger och dör av skratt haha..

Yeye nu ska jag tjattra vidare här på msn, blir sent ikväll..måste föna håret och grejer men blir nog inga problem med tanke på att jag börjar 12 imörgön :)
Här kommer lite nytt..


The Hills-liknande klänning. Mycket mycket finare på. Tack så mkt Mami :)


Sööööööt klänning! Dock väldigt kort men funkar med strumpbyxerier hihi


Älskar fina uuundies :)


Snygg bikini. Love it!


Allt från H&M ofcourse, lovley H&M haha ;)

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: