Gona

Sunday

Kategori: Allmänt

Godmorgon sötingar! Vaknar på strålande humör såklart, hur kan man annat när denna fina sol är på besök?
Vaknade tog en morgondusch och så sen fick mamma sina presenter, sötaste vykortet ever också..hon börja gråta vilket automatiskt gör att även mina tårkanaler sätts på haha..Världens bästa mamma :)

Igår då..ska berätta lite om min dag..Drog in till stan och mötte Tara, Itman messade som tydligen också var i stan så vi gick till Mäci och mötte henne där och åt vi med, sen kom Nina och mötte upp oss och vi skvallrade en massa, efter en stund kom Gime och vi gick på jakt efter skor till Tara, när hon slutligen hittat ett par finfina gladiators så drog vi hem till mig för ombyte till lite chillare outfits, sen drog vi iväg till Karnevalen, blä blä blä fjortisar all over the place hahaha men vi fick oss ett gott skratt iallafall, satte oss vid scenen och tittade på massa duktiga dansare! Det var skitskoj för vi skrattade så mycket haha..Jaja, fastnade där väldigt länge faktist för vi var inte hemma hos mig förrens 10, då hade Nina dragit på studentmottagning och Itman skulle hem och fixa sig till Ay Caramba hihi så jag, Tara & Gime körde yttligare ett ombyte, till lite varmare och drog in till Järntorget, syrran tyckte vi skulle dra dit för att det var något slags firande på Andra Långgatan så folk var ute och drack öl och dansade till musik på gatorna..och vi gick dit och blev helt fascinerade, det kändes precis som utomlands! Det var vaarmt ute, underbar stämning, hög musik, folk som drack och shakade ass på gatorna..Vi gick runt där och strossade runt på gatan tills vi var nära och få en ölflaska i huvudet HAHA då var vi på vagnen efter 2 sek påväg in till stan där vi satte oss på ett mysigt fik med filtar åt god kladdkaka med varm choklad och hade sjuka samtalsämnen haha, sedan bar det av hemmåt..Riktigt lyckad dag! Dock har jag bara bilder från efter att vi kom hem efter Karnevalen eftersom jag lyckades hela tiden glömma min kamera hemma (klant!) men Nina hade med sig så lägger in lite bilder sen när hon skickat..nu får ni lite bilder från senare på kvällen..



Här får ni en kortkort video också hehe..


Nu ska jag bara ta på mig sen blir det och möta upp Itman, Tara, Gime & Nina. Köpa jordgubbar och annat gott och åka in till Slottskogen och chilla ihjäl oss, tar med vattenpipan också såklart..och kameran! Den här gången ska jag inte glömma den!
Ikväll blir det en liten fest här hemma för mamma, syrran står för maten och jag ska tydligen fixa tårtan (jag gör världens godaste tårtor efter mamma hehe) så det ska bli skoj och göra en liten suprise till mamsen så hon blir glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: