Gona

GRATTIS!

Kategori: Allmänt

FÖR DU HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR DU HAR TAGIT STUDENTEN, FYYYYFAN VA DU ÄR BRA!


Bjussar på denna inte så smickrande bild haha..

Stoooort Grattis till min vän Arian a.k.a Leonel som tagit studenteeeeen idag!!!!
Messade med honom för en stund sen och fick mig ett gott skratt "OM JAG INTE ÄR INNE PÅ MSN IMORGON RING POLISEN" hahaha och som vanligt fick jag ett av hans legendariska "Jag älskar alkohol"-sms hahaha skön snubbe.
Synd att jag inte är 18 och kan vara med & fira hans student :/
Han ska förresten också med till L.A, samma skola till och med! Men sist vi sågs så var han ganska osäker eftersom han är en fegis och är rädd för svininfluensan hahaha men vi ska nog övertala honom ;)
Önskar honom all lycka i livet iallafall! Mycket bra vän detta som man kan prata med om allt möjligt :) Så är vi så förbaskat lika till personligheten också HAHA båda lika envisa och elaka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: