Gona

Personality

Kategori: Allmänt

Det är verkligen viktigt att omringa sig själv med folk som får en att skratta och må bra!
Inte tänkt på det så mkt förr men nu uppskattar jag det mer än någonsin..vänner som får en och brista ut i skratt bara av ett sms, som gör bort sig bara för att få en på bättre humör, som ringer och sjunger sjuka påhittade låtar för att få en o skratta..osv osv, ja ni vet, människor som får dig och leé i alla lägen..det bästa jag vet är folk som får mig att skratta tills jag inte kan andas, människor med samma dåliga humor som jag haha..så härligt..jag älskar att skratta vilket alla i min närvaro är väldigt medvetna om..På skolavslutningen fick alla en varsin hjärtformad lapp med sitt namn på som skickades runt i klassrummet där alla fick skriva en kommentar på den..jag fick den i efterhand eftersom jag var bortrest, tänkte skriva ner några kommentarer jag fick:
Kaxig och rolig..Skrattar gulligast!
Snäll & har ett roligt skratt + blogg :)
Gulligaste och alltid glad
Underbart skratt
Glad och trevlig, fint skratt!
Glaad!
Härligt skratt!
Gladis :)
Bra personlighet!
Det bara några av kommentarerna som stod nedskriva på det röda pappret..så glad man blir, att ord kan göra en så glad! (hahaha ja, som ni förstår har jag ett jäkla fult skratt som framförallt klassen får stå ut med varenda dag haha)
När jag läste den insåg jag faktist att jag är en ganska glad person..finns inte en ända dag som jag kommer på som jag inte skrattat under..Det är alltid något, hur ledsen jag än är så har jag något o skratta åt..familj, vänner, TV vadsomhelst..Och det känns underbart, jag är så glad att jag är en sån person..som hittar det positiva i det negativa, jag älskar se saker från den ljusa sidan..Det är på bloggen jag öppnar upp mig mer för i verkligheten är det väldigt svårt och märka om jag mår dåligt..Men det är så jag väljer att leva, jag gillar att hålla saker inom mig..i slutändan kanske det inte är så bra men jag trivs såhär..Kan prata ut då & då med vänner men aldrig att jag lämnar ut mig helt, känns ganska onödigt då det inte får mig att må bättre..
Ja iallafall, jag vill bara tacka er, ni som får den där glada Gona att fortsätta leé..ni betyder mer än ni anar..Och ni andra, som visat er varit falska svikare, tack ni också, för att ni öppnat upp mina ögon, för att ni fått min naiva hjärna att faktist inse att vem som helst kan svika en..blod är tjockare än vatten ;)


Hahaha gammal bild I promise..Love you guys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: