Gona

BOOM BOOM POW

Kategori: Allmänt

Åh jääävlar vad jag shakat rumpan nu. Haha, var på ett danspass (Släng Friskis i väggen seriöst??) det var såå bra! Det släpptes loss BIG time kan jag säga hahaha alla flippa över och blev som freaks, det var massa dance mix, allt från house till RnB och regaetton(stavning?). Blev extrem sugen på att dra ut och shaka rumpan ute på något dansställe istället, men mitt legitimation säger att jag fortfrande bara är 17 år, synd..Exakt alla fester jag vart på det här året har varit house-fester! Eller Bintas partaj var iofs motsattsen, jag och Nina fick två houselåtar iallafall..Men ja to the point även fast house är nummer 1 för mig och jag älskar det mer än allt annat så kan jag inte bojkotta RnB-musiken, den är ju också jävligt nice, så snart får det fan bli ett sånt shake-your-ass-party va? Haha.

För övrigt har det varit en riktigt bra dag, sån där som man kan sega hur länge man vill, sitta vid datorn hur länge man vill, ligga och titta på TV hur länge man vill. Inga deadlines eller tider att passa..Älskar sånt! Älskar att göra grejer när jag känner för det. Planering är endast kul om det är någonting roligt man ska göra hehe..
Men bara för det så betyder det inte att jag BARA slappat och degat..Har varit lite effektiv också dvs pluggat! Men än är det inte över..Nu har jag precis duschat och tänkte fixa liter manikyr och pedikyr, det blir svart som vanligt! Man kan inte annat än att älska svarta naglar alltså :)
Efter det blir det att återgå till plugget! Sen får jag fan ta och umgås..dom senaste dagarna har jag blivit kallad för "ensamvarg" femtioelva gånger. Är inne på mitt rum och pluggar konstant! Men idag ska jag faktist vara med familjen, pappa åker tillbaks till Schweiz imon tyvärr..menmen, vi träffar honom ju honom snart igen :)

Hörs senare!

PS. IDAG ÄR DET EXAKT 2 VECKOR KVAR TILL SKOLAVSLUTNINGEN!!! Vad fan ska man ha på sig? Det ser ut som jag får planera in en shoppingdag i min kalender..


älskar älskar älskar deras nya låt!

Them chicken jackin my style
They try copy my swagger
Im on that next now
Im so 3008
You so 2000 and late

I got that boom boom boom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: