Gona

Tisdag

Kategori: Allmänt

Tjenare babes! Läget? Oh gosh va trött jag är..
Började kl 9 men slutade redan kl 11! Både Svenskan och Naturkunskapen var inställd idag så det ända vi fick göra var provet i Affärsengelskan..jag tror det gick ganska bra faktist, så skönt att få det överstökat! Nu gäller det att hålla en bra presentation nästa vecka bara!
Jag blev faktist förbannad att vi inte hade Svenska idag heller!! (Inställd igår också) Men hallå undviker hon oss för att hon inte rättat våra nationella eller? Några i klassen sa att hon skickat mail redan förra veckan att hon ska va sjuk nu haha man ba ööh vem planerar sånt i förväg? Lite skumt haha..
Jaja är bara så nyfiken på hur det gick för mig..Mirna och dom fick sitt betyg typ två dagar efter, det har snart gått en vecka för oss! Men vi har konstaterat att på Donnergymnasiet är de väldigt sega på att rätta prov och dylikt, det är lite synd..

Nog om det, efter jag slutat så drog jag iväg till gymmet och tänkte ta och gymma men så upptäckte jag att dom där utmattande passen började om 5 min så jag tog mig ett sånt istället..var helt slut efteråt! Duschade & fixtrixa mig och gick runt på stan för att köpa mig ett par bra träningsbyxor så jag fick med mig hem ett par asbra! Och så lite annat hehe..ni får se senare, orkar inte nu :p

Nu vakna jag iallafall efter att ha sovit i nästan 4 timmar..när jag kom hem lagade jag en stor lunch och satt och slappade bara & runt 4 däcka jag i sängen och sov såå djupt så..nu tänkte jag hoppa in och ta mig ett bad, fast först kanske det blir middag..hatar äta middag såhär sent men ingen hade väckt mig och nu hade alla tydligen stuckit iväg på promenad haha..Jaja, middag sen bad då :) Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: