Gona

The Notebook

Kategori: Allmänt

Hej peeps! Hade ni en bra kväll igår? Eftersom jag är minderårig så kunde jag tyvärr inte gå ut och festa men lika bra det för jag fick se världens bästa film!! Efter att jag kom hem från vandringen i avenyn med Mirna så satt jag helt förväntasfull och vänta på The Notebook som skulle börja på kanal 2.
Herregud säger jag bara, vilken underbar film..lätt en av mina favoritfilmer om inte min favoritfilm! Så vacker kärleksfilm! Jag bölade som ett barn, efter filmen var mina ögon och läppar helt svullna, shit va en film jag kan göra med en!
Den fick mig verkligen o tänka om, numera är Romantik en av dom viktigaste grejerna i min lista för en bra kille. Jag har alltid älskat romantik men det har inte vart såå jätteviktigt. Men filmen igår..åh, finns det någonting finare en romantisk kärlek. Han såg bara henne, hon var den ända för honom, till och med i andra tjejers ögon fanns hon. Hon var hans allt..Att han skrev brev till henne varje dag i ett år..åh, snacka om att jag blev kär i kärleken! Dom var så himla söta ihop, på alla sina dejter, när dom la sig mitt på gatan och tittade på stoppljusen! Jävlar, man insåg att man inte ska nöja sig med vad som helst, verkligen inte. Det krävs två för att förhållande ska funka och dom båda kämpade som fan. Dom bråkade varje dag men slutade alltid med att dom kysste ihjäl varan, för dom var helt galna i varan som dom sa i filmen.
Det där vill jag ha när jag hittar den rätte..Jag vill att vi ska vara galna i varan, jag ska vara den ända för honom och han den ände för mig. Vi två mot världen som man brukar säga. Romantiken ska flöda..Åh Romeo where are u? Haha ;)

Jag ska nog också hitta min Romeo någon dag, han som älskar mig föralltid..även när jag blir gammal och senil (som i filmen!!) vare sig det är i USA, Sverige eller kanske Kosovo? I will find him :)

Oj vilket kärleks-inlägg det blev haha, men sånt gillar vi!

Btw. Ni som inte sett "The Notebook" (eller Dagboken som den heter på svenska) se den snabbt!! Om du har en pojkvän så måste du titta den med honom! Ni kommer antagligen bli kära på nytt..eller så gör ni slut för att ni inser att er kärlek ligger på 0 jämnfört med deras hahaha, kidding, see it!









Kommentarer

  • Mirna säger:

    gud.. så BRAAAAAAAAaaa

    2009-05-01 | 15:06:30

Kommentera inlägget här: