Gona

Student

Kategori: Allmänt

Läst runt på lite bloggar nu och ångesten börjar krypa fram..överallt står det hur stressade alla är i skolan nu, att det är så mycket plugg men så lite tid & så var jag också back in reality och insåg hur jävla mycket jag har kvar! Jag ooooorkar inte! Det är Naturkunskapen som stör mig mest, där ligger jag efter med ett helt fucking arbete, hur ska det gå? Jag misstänker att det blir ett fett jävla IG där..Det värsta är att jag kan inte prioritera det eftersom jag har såååå mycket annat som ska göras..Nu har vi även fått ännu en uppgift där, typ en naturruta..jag måste verkligen ta hjälp av Mirna för jag fattar verkligen noll..Btw på tal om Mirna..FATTAR NI att hon fick ALLA rätt på Nationella i Matte C???? Så jävla duktigt, är himla stolt asså!
Jaja iallafall , har haft en jättetrevlig dag! Var på Eminas utspring och tjejen var helt galen haha, man blev så jävla avis när man såg alla där helt överlyckliga! Jag vill meeeeeeeed :(
När jag kom blev det klädombyte och sedan hem till henne för studentmottagning, det var trevligt! Massa tjöt och GOTT och så blev vi spådda..eller inte jag då, så jävla typiskt - jag avskyr kaffe men drack det endast för att bli spådd så är mitt det ända kaffet som inte går att spå..hahaha skit också..yeye whatever ni får bilder senare, nu ska jag käka sedan blir det plugg! Fan va jag ska fira när det här är över..ska njuta av solen varenda dag!

Kommentarer

  • Mirna säger:

    haha <3

    2009-05-28 | 14:51:48

Kommentera inlägget här: