Gona

Sommar 2005

Kategori: Allmänt

Hittade en video på min dator som jag laddade upp direkt..den är inte direkt lång och inte särkilt intressant haha men den påminner mig om goda tider..det är från 2005 i Kosovo..vi är påväg hem efter att ha vart och badat..det var så himla varmt så vi körde med bildörrarna öppna i vår kära Chrysler..alla var helt döda och vi lyssnar på Amerikanska nyheter hihi..Ta mig tillbaka.


Den här sommaren var vi i Kosovo, Montenegro, Kroatien, Tyskland och Paris. Det var då jag insåg att Kroatien är mitt favoritresemål!






Kosovo var sjukt skoj :D



Till Montenegro åkte vi med familjen men jag och syrran stannade endast med dom i 1 dag sen drog vi till "ungdomsstället" och bodde där med Behare och Amire och partade loss varje kväll..

Behare och jag på "plattan" som det kallades (alla unga hängde där), väldigt slitna I know hehe..




Dom sista dagarna spenderades med familjen igen, vid det stora havet..där fick jag till mycket vackra bilder (båda bilderna tagna av mig)

Sen bar det av mot Kroatien..ganska spontant faktist..Det stod mellan Turkiet och Kroatien..självklart väljer vi då Croatsia!



(mitt huvud hihi)





ååååh va skönt det var :)




I Paris skulle vi köpa in kläder till vår butik :)


Det var 2005, så jag tänker inte ursäkta mig för mina fjortistider haha..Detta är då i Tyskland, med min kusin Blerta.
(Notera mitt 50cent svettband hahahaha)


Åh nostalgi..vi åker nog tillbaks till Kroatsien (ja, ja vet att det är felstavat) i sommar..jag hoppas det iallafall!

Oj, jag skulle bara ladda upp videon och istället blev det värsta sommarresumén haha..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hittade din blogg just nu och ville bara säga Keep up the good work :D Kom hem själv nyss från Kosovo men fan vad man längtar tillbaka nu när man blir påmind om det såhär. Den lyckan o det slappa(men ändå sjuka) livet man har där under somrarna får man nästan aldrig uppleva här i Sverige! Lycka till med allt plugg nu det sista, själv tar jag Studenten om 2 veckor :D

    2009-05-21 | 00:54:16
  • Sandra säger:

    Jag gillade det här inlägget :D haha fullt med bilder och roliga minnen =) du är så otroligt söt gona!!

    2009-05-21 | 08:43:01
  • NATASCHA'S WORLD säger:

    5:e bilden "nerifrån" är min absoluta favorit bild på dig..Säger bara OMG. Det får räcka..Den är helt olagligt vacker/snygg/sexig !! Take care hun / N

    2009-05-21 | 14:12:35
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Anonym: Oh tack så mycket, det va snällt sagt :D

    Asså! Åh fan va kul, ja längtar som fan! Haha jaaa men ellerhur! Det är verkligen sjukt kul där nere, alltid lika minnesvärt också även fast man åker ner typ varje sommar haha :p

    Taack så mycket och fan va avis jag blir att du snart är klaaar haha :( Hoppas du har sjukt kul på din student iallafall och lycka till i livet! Puss

    2009-05-25 | 19:22:37
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Sandra: Haha jaa, jag älskar nostalgi! Man blir så glad av sånt haha :p..Åh taaack så mycket, sånt är så roligt o höra hehe, puss på dig! :D

    2009-05-25 | 19:24:05
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: