Gona

Saturday :)

Kategori: Allmänt

Det blev ändrade planer!
Mamma hade frågat mig innan om jag ville följa med henne, pappa och lillebror till Universeum då sa jag något i stil med "Hahaha skojar du eller ja e faktist för stor för sånt?"
Men när jag stod vid dörren och skulle dra till stan hör jag syrran säga att det finns apor där..ja ba "vaaa?? Vilken tid ska ni dra..?"  Jag ville såklart också hänga på haha..
Iallafall, drog in till stan och shoppade lite (Lovar att visa all shopping ja gjort på senare tid som ja inte pallat visa haha) sen åkte jag in till Korsvägen och mötte dom, vi hade asskoj och jag kände mig som ett barn..kändes inte så bra med tanke på att jag och pappa nyligen hade "du-har-blivit-mogen-så-jag-ska-börja-behandla-dig-som-en-vuxen"-samtalet HAHAHA..menmen whatever jag är ju ganska barnslig ändå så vafan..haha..
Sen blev det Mäci vid Scandinavium..satt där och tjöta och åt oss mätta...hade glömt att det är basketfestivalen så det var maaaaassa fjortisar, blää jobbigt haha men vädret var fint så det var lugnt ;P
Skulle va med Nina & Tara ikväll men pappa ville ha en familjekväll ikväll så jag fick avstå, men eftersom vi ändå var i närheten så stack familjen hem och jag drog och mötte Nina en stund, vi tog en låångt promenad genom avenyn "to catch up" och sedan åkte jag hem..nu ska jag ta en power-nap, är heeeelt död!

Hörs senare, har tagit massa bilder idag som ni ska få se ikväll :)

Kommentarer

  • maryam säger:

    fin blogg! :) och jag ÄLSKAR zlatan oxo (a)

    2009-05-24 | 15:56:34
    Bloggadress: http://anvari.blogg.se/
  • Lindita säger:

    Hej hej Gona!



    Jag undrar bara ifall Tara är din lilasyster? Hon blonde med långt hår? =)



    P.s Du är en cool bloggare hihi

    2009-05-24 | 22:37:47
  • GONA säger:

    SV Lindita: Heejsan :)

    Nej hon är inte min riktiga lillasyster..men det har blivit som en grej att jag kallar henne det eftersom jag känt henne i typ tusen år och så har vi den här relationen, hon kommer till mig för råd och hjälp och jag ska alltid komma med mina DR.Phil-övertygelser och så..haha vi har en konstig relation, inte som vanliga vänner hahaha :)



    Åh tusen tack! Väldigt snällt sagt! Puss

    2009-05-25 | 19:35:04
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: