Gona

Plugg..

Kategori: Allmänt

Kan inte sluta tänka på skorna jag testade igår..jag måste ha dom. Frågan är bara om jag ska ha dom vita istället???? Fan va jobbigt haha..ska jag ha båda då kanske? (a)
aja får se..någon av dom måste jag iallafall ha!

Juste haha, köpte en sparbössa idag! Här ska sparas pengar ju höhö..duktigt jag känner mig, har redan stoppat i ungefär 50 spänn i mynt, bra början? Hehe..
Har nästan skrivit färdigt mitt tal till engelskan nu..har 6 moment den här veckan, och jag har 4 skoldagar i en vecka (ingen skola onsdagar)..mitt schema har varit väldigt soft den här veckan iallafall..
Måndag: 14.00-15.00 (Engelska, vi fick lyssna på 4 pers som höll tal sen fick vi sluta 20 min tidigare)
Tisdag: 12.30-15.00 (Fram till kl 2 var det svenska där läraren hade betygsnack med några o resten av klassen satt och planera inför Donner-OS, sen var det Naturkunskap i 1 timma där vi bara fick lyssna)
Onsdag: NO SCHOOL
Torsdag: 09.00-12.00
Fredag: Vanligt! 9 till 3

Chill va?

Förresten, fick inte mitt jävla betyg i svenskan IDAG HELLER :( Läraren var så seg och hann bara med typ 4 betygsnack under lektionen, så nu får vi andra vänta YTTLIGARE en vecka..bläääääää blir så arg!

Jaja nu ska jag fortsätta plugga...jag har börjat hata ordet Plugga med hela mitt hjärta nu haha fyfan..
Hörs senare!


HAHAHAHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: