Gona

Plugg plugg plugg

Kategori: Allmänt

Hellu! Idag var en skön dag, började 12 där jag har frivillig matte, sen var svenskan inställd så jag strossade runt på stan och shoppade lite. Innan skolan hann jag träffa på Nina en stund också, vi han gossipa lite såklart haha..När jag kom hem blev det mat i vår mysiga balkong sen blev det hemspråk där vi fick sitta i knappt 5 minuter!

Var hemma för länge sen men har bara suttit och chillat..ska byta om till myspys kläder och sen blir det råplugg..Har slutprov i Affärsengelska imorgon, på onsdag har jag engelska nationella muntligt och på fredag är det engelska nationella hörförståelse! Härligt? Yeah right..Sen nästa vecka ska vi redovisa ett tal på 4-5 min på engelskan..Jag ska prata om Moder Theresa :) Företagsekonomi-prov har vi också..Bokföring, om ungefär två veckor är det prov i Bokslut..Nästa vecka ska ett stort Foto-arbete in där man ska ta runt 12 bilder, BRA bilder..Snart kommer slutuppgiften i Foto. Jag ska skriva två tal till Retoriken. Jag ska läsa en gammal roman på engelska och sedan redovisa den både muntligt och skriftligt. Jag ska ha redovisning om England i Affärsengelska nästa vecka. Vill någon typ döda mig eller så?

Hörs senare då jag visar la shöppingen haha ;P

Kommentarer

  • NATASCHA'S WORLD säger:

    KLAGA ALDRIG SÅ IGEN HAHA !

    Har fan 11 timmars matte prov nästa vecka , engelska nationella, ekonomi prov, theocracy prov , kemi prov & svenska referat prov, bok rencecion & PE-A prov på 2,5 VECKA ska allt detta va gjort ...Vi kan gärna skjuta varandra babe :) ? va sägs om de hahahha love (L)

    2009-05-04 | 19:08:24
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: