Gona

plugg plugg plugg

Kategori: Allmänt

Fick skippa nöjen denna fina lördag tyvärr. För en gång skull prioriterade jag läxorna före att ha roligt. Jag är nämligen en sån där person, om jag vet att jag kan ha roligt så kan jag inte sitta och försöka plugga för då ligger koncentrationen på typ 0, och om jag ska sitta där i timmar och inte komma igång så kan jag lika gärna gå ut och göra någonting skoj. Jag anser även att livet är för kort för att sitta inne och plugga under vackra dagar..Undrar hur det kommer gå för mig här i livet haha. Nej men idag fick jag banga, har läxor ända upp till halsen som jag suttit med hela dagen..Det går rätt bra!

Mamma var och köpta glass, jordgubbar, ice tea (åh favorit!) och massa annat gott. Det är nämligen final i Big Brother Albania och hela familjen är bänkade framför TVn..förutom jag och storebror som är totalt ointreserade, det ända roliga och dom ända gånger jag kollat så har jag kollat för att det finns en riktigt hottie som är med där..Åh Bjordi..mamma och pappa blev helt kära när dom såg honom och ville att jag skulle hitta PRECIS en sån kille hahaha..Idag sa pappa "Om du hitta en sån kille skulle jag bli glaaad!" då drog jag in "aaii om jag hitta en sån kille så skulle jag fan själv bli glad hahaha" han är ung också, 19-20 something..han skulle kunna bli bättre på att fixa till sin frissa men han är ändå snygg som faaan..Dessutom bor han i Italien, född och uppvuxen där..Så jävla söt när han sjunger på italienska haha..cutiepie :)

Jaja, jag forstätter plugga här..med massa godsaker! Tur att jag har roligare sms-vänner annars vet jag inte hur jag skulle klara en hel dag med bara plugg hehe!
Förresten, jag tror jag bestämt mig för och resa direkt efter skolavslutningen..jag tänkte igenom lite och insåg att det inte finns någonting som egentligen håller mig tillbaka här?
 
Hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: