Gona

Onsdag

Kategori: Allmänt

Godmorgon sunshines!
Hur mår ni idag? Här är det bara bra :)
Vaknade kl 9 för en VISS Mia ringde o väckte mig för att en VISS Mirna är så slarvig och hade glömt sin mobil hemma hahaha..
Jaja jag skulle ändå upp tidigt och plugga en stund. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och fixa till mig, har lite grejor att göra innan kl 1!
Banken (Två olika..)
Köpa morsdagpresenter (hittat den perfekta presenten!!) Ligger dock åt helvete haha..
Köpa ros till Emineee :)

Så nu måste jag rappa på här!
Hör av mig senare, kameran ska med så det blir massvis med bilder! Har inte varit med mina babes Nina & Mirna på evigheter känns det som, finally =)

Ha en fin dag allihopp!


Fan va kul det måste vara o ta studenten..förra året ville jag börja lipa när jag såg alla ta studenten, nu är jag ett år närmare wihuuu =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: