Gona

Nu drar jag in till stan!

Kategori: Allmänt

Godmorgon sunshines! Sover ni också eller? Shit vilka sömntutor alla är! Bara jag och lillebror som är uppe här och Mirna (THE Mirna som alltid väcker MIG) vaknade nyss! Och vi skulle hemifrån 11 haha, sjukt sjukt..Själv vaknade jag kl 9! Men låg i sängen och tittade TV fram till 10 sen var det upp och hoppa rakt in i duschen, raka benen, peela kroppen och hela den proseduren (?) haha. Nu ska jag bara hoppa in i min fina somriga klänning, käka frukost och sedan över till Mirna och tjöta och gnälla tills hon blir klar (precis som hon alltid gör på mig! haha) sen ska vi in till stan, träffa Nina också..känner mig sugen på shopping så förhoppningsvis har vi tur hihi :) Mår så himla braaaa idag, är så jävla taggad inför ikväll ni fattar inte! DAVID GUETTA..shit, kan fortfrande inte fatta att vi ska se HONOM :)

Jaja ha en fiiin dag ute i solen nu för det ska vi ha höhö ;D


Gammal bild på Mirna, mig och Nina! Bruna och fina efter sommaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: