Gona

Nattplugg med jordgubbar

Kategori: Allmänt

Klockan är snart 1 och här sitter jag och pluggar och äter jordgubbar. Bad mamma köpa jordgubbar idag, hon kom hem med 2 kg jordgubbar haha, herregud.
Strax klar med plugget iallafall, då måste jag hoppa in i duschen, måste fortfrande föna och platta mitt hår, ser ut som det blir vääldigt sent inatt, men som tur har man roliga peeps och snacka med hela natten :)
Bilder kommer imorgon eftersom min kamera är ded! På tal om imorgon så blir det nog ganska dålig uppdatering. Har skola från 9 till 12 sen kl 2 ska jag till tandläkaren någonstans åt helvete haha sen måste jag runt och fota! Min slutuppgift hello..åker nog till Saltholmen..kul och sitta där ensam och tag kort haha får nog hitta någon gullig prick & ta med mig..DET MÅSTE SLUTA REGNA!! Annars kan jag ju inte lämna in min slutuppgift på fredag och då är jag ded :|

Äh, inga bekymmer nu..får ta det imorgon istället. Godnatt mina vänner :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: