Gona

Nationella prov

Kategori: Allmänt

Godmorgon godmorgon! Här är det inte en så god morgon faktist..det är äckligt väder och jag börjar bli sjuk, svider i halsen när jag sväljer..gah hatar det, hellre hosta än att det ska svida :( Jag är ensam hemma och tänkte sätta på lite hög musik och laga en stor frukost så kanske jag mår bättre..lite te också maybe? Äh hatar dricka te på morgonen, gillar mer juice och oboy menmen får väl stå ut med sånna tramserier när man håller på och bli sjuk för jag får absolut inte bli sjuk nu..inte när jag har så mycket att göra!
Efter frukosten måste jag iallafall ge mig av mot skolan, ska ha nationella :| Wish me luck!

Hörs när jag kommer hem..hoppas vädret blir bättre sen för jag har lovat syrran att promenera med henne varje kväll! Måste köpa vandringsskor haha..Jaja hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: