Gona

Myspys

Kategori: Allmänt

Lovade en massa foton men vi tjöta så himla mycket att jag totalt glömde bort kameran hihi..
Det blev iallafall först en låång promenad i vår fina stad, till slut satte vi oss på en uteservering och satt och tjöta i flera timmar..Vi har bestämt oss för tre länder nu till våra sommarresor 2010, Croatien, Spanien och Grekland än så länge..blir ju nog fler men vi vet inte vilka än hehe..Ska bli så sjukt skoj!
Jaja sen blev det ännu en lång promenad sedan hem, var hemma efter 11 nångång och kände mig så himla sööömnig! Pyjamas direkt ofcourse och så har jag legat här och halvsovit lite och nu blev jag plötsligt pigg och alert..tror jag ska ta en dusch, känner mig uttråkad haha..

I am mobbad höhö ;P

Niiiiiiiiiiina :)

mmm food, mamma lagade en albansk rätt som jag inte är så förtjust i så jag fick njuta av godgod mat :)
(o nej, jag har inte börjat äta sallad haha!)

Nu ska jag njuta resten av Fredagskvällen/natten(?) Godnatt på er babes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: