Gona

Massa träning :)

Kategori: Allmänt

Tjöhö, va gör ni?
Gud vilken utmattande dag! Hade nationella i engelska och det gick asbra! Vi tjöta på och glömde bort tiden haha men det var nice..Efter det fick jag rusa hem och packa träningsväskan sen blev det håårda tag på gymmet med Mia. Älskar och träna med Mia, hon ska alltid pressa än sååå mkt haha, men det var kul..vi hitta två snyggingar som vi spana in också så det gjorde träningen lite roligare haha, jag tror dom spana in oss också Mia! Dom ville ju inte gå därifrån haha..
Jaja efter det kom jag hem och åt middag och nu har jag suttit och vilat magen i snart 40 min..om 20 min ska jag dra ut på promenix..orkar inte vänta på syrran så jag drar ut med mamma istället..Jag skulle kunna ta en dusch och sedan sova tills imorgon men icke sa nicke haha..
Jaja hörs sen när jag kommit hem helt död då :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: