Gona

Lördag

Kategori: Allmänt

Min dag har mestadels bestått av städning och plugg..Så jävla tråkigt va!
Men fick saker gjort iallafall..bodde tagit kort på hur mitt rum såg ut innan..min garderob var överfull och kläder hängde typ ut, på min soffpall eller va man ska kalla det låg det en höög med kläder, på golvet låt det ännu en enorm hög med kläder..ja, en jäkla massa kläder. Alla sommarkläder är ju framme nu så det blir lite trångt hehe..Samlade ihop tre säckar med kläder som jag inte använder som åker direkt till dom behövande, känns bra..Nu är min garderob fääärgglad hihi, kul och öppna den nu :) Still, I need more summerclothes!
Yeye sen satt jag i ett fintfint rum och plugga tills jag fick huvudvärk..Pratade med Nina förut också, drömde bort oss lite som vanligt, ingen förstår nog hur mycket vi längtar tills vi blir 18 haha..
Nu har väärldens huvudvärk, ska slänga bort alla böcker från min säng och lägga mig där inne och mysa, kanske messa med någon rolig filur :) Imorgon måste jag åka in till stan..fixa lite grejer och maybe some shopping..we'll see about that, vi hörs iallafall imorgon! Godnatt!


Jaaa, ja vet att jag inte viker såvärst bra men det duger för mig haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: