Gona

Lördag

Kategori: Allmänt

Godmorgon snyggingar! Hur e läget? Här är det underbart! Vaknade tidigt idag och hoppade direkt in i duschen och tog en lång och skön dusch, fan va jag älskar att duscha på morgonen! Inpackning och ansiktsmask och chill framför TV..Mamma hade dessutom städat mitt rum och bytt mina lakan igår så det kändes ännu mera chill och veta att man inte behöver städa sen eller nått hehe..
Fönat & plattat håret, vart och sagt hejdå till farmor som drar till Kosovo idag, ätit mums-frukost och tagit på mig, ska bara sminka mig sen åker jag in till stan och möter Tara..vi ska på shoppingrunda igen hihi, senare ska vi möta Itman, Nina & Gime och då ska vi troligtvis åka ner till Hammarkullen, stor Karneval där varje år, där några av våra vänner ska uppträda så det ska bli skoj :) Synd att det är överbefolkat med fjortisar och sliskiga män bara..menmen man får hålla sig undan haha!

Ha en fin dag allihoppa! Blir nog ganska dålig uppdatering idag men jag tar med kameran så det blir bilder!
Love you!

Kommentarer

  • Arianna säger:

    HAHA sliskiga män :D

    oh yäs karnevalen :o<3

    2009-05-30 | 14:35:42
  • sannie säger:

    ha en fin dag idag! :)

    2009-05-30 | 17:13:37
    Bloggadress: http://sannieschutt.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Arianna: Hahaha jamen ellerhur hehe :D



    SV Sannie: Tack desamma! :)

    2009-06-02 | 13:21:29
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: