Gona

Happy face

Kategori: Allmänt

Hellu mina damer och herrar..hur e läget?
Här är det faktist helt underbart! Fick ett stort fett MVG i albanskan och nu är det äääntligen över, fick min lön idag och har precis käkat pizza och druckit ICE TEA (my loooove) och fått massa beröm från min engelska-lärare..åh va allt känns gött :)
Menmen, nu blir det plugg..tänkte ta kort på alla nya grejer jag köpt först men så kom jag precis på att jag lånade ut min älskling till syrran idag..jaja, får göra det senare helt enkelt.

mmmmm kom precis på att jag har Ben&Jerry's hemma...åååååh hahaha fan va härligt!

Kommentarer

  • maryam säger:

    haha, ja har ingen aning men tro mig, du är typ första tjejen ja träffar som gillar zlatan, alla andra gillar ba åsnan ronaldo :)

    2009-05-25 | 19:35:41
    Bloggadress: http://anvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här: