Gona

Haha lite kul..

Kategori: Allmänt

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Du är så grym, tack så mycket!

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hur fan kan du skratta åt det. Jag har jätteont

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
När kan jag ringa dig?

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Okej min dotter för han är en idiot puss

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ska vi ut istället för att sitta hemma?

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Kom o softa med oss då

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
DU ÄR JU SÅ GO ÄNNA, lätt att vi drar

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Jag har köpt lite godsaker om du vill äta glass sen. Säg till när du är hemma och gör mat så kommer jag :)

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Told u. So sad

10.
Din romantiska replik?
Babe, ska du med till stan?

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Aha okej då, godnatt puss puss

Kommentarer

  • Roza säger:

    HAHAH älskar sånt :)

    2009-05-13 | 18:10:46
    Bloggadress: http://roza.devote.se
  • Paajs säger:

    HAHAHAHA

    2009-05-14 | 19:36:20

Kommentera inlägget här: