Gona

Girls-magazines

Kategori: Allmänt

Jag dör utav skratt, bokstavligen..tittar på gamla videon vi spelat in här på datorn, jag och mina sjuka vänner hahahaha fyfan för hur roligt vi kan ha alltså..önska jag kunde bjuda på mig själv tillräckligt mycket så att ni skulle få se men hell no hahaha vissa grejer e bara pinsamma hahaha..my gosh va roligt jag sitter och skrattar högt som värsta mongot..

Jaja iallafall, nu ska jag frossa i tjejtidningar som jag köpte förut!

Även fast jag prenumenerar på Cosmopolitan, SOLO & Glamour så får jag inte nog haha ääälskar att läsa tjej-tidningar, så himla roligt..

BTW. Jag mår braaaaaa idag! Fick reda på att jag fick VG på Engelska B Nationella! Fan va underbart, fick VG på speaking, listening and writing så allt blev ett stort fett VG! Åh va götttttttttt :)
Känner att jag bodde fira det här med en ny klänning hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: