Gona

Funny day

Kategori: Shopping

Hejsan svejsan folket! Läget? Här är det ganska bra förutom att jag är så jävla trött haha..Var ganska kul i skolan idag, var där helt i onödan egentligen..Matten sitter man ju bara o slappar på, man kan jobba fritt om man vill o det gjorde vi så vi gick o satte oss på en soffa och "pluggade" där. Efter det var det en inställd engelska lektion och sedan home. Passade på och åka förbi stan och köpa lite nödvändigheter..hem-äta-hemspråk. Jävla onödig hemspråk.
Jaja måste bara berätta vad som hände i skolan haha. Jag är en sån person som inte kan sitta still och blir väldigt lätt uttråkad..så eftersom jag inte behöver plugga matte och Maia ville plugga så satt hon där och plugga och jag åkte runt på en datorstol och hade the time of my life hahaha..Sedan tröttna jag såklart, så jag bestämde mig för att stoppa in en blomkruka i micron..självklart hörde jag en liten explotion där inne så jag bara stängde av och så ser jag att plastblomman börjar brinna hahaha det var värsta lågorna så brandman som jag är sprang jag med den till vattenkranen (som låg typ en meter bort haha) hahaha fick panik och Maia fick panik och tyckte jag var dum i huvudet..när faran var över kunde jag inte sluta skratta hahaha så jäkla kul, jag älskar att busa..Visst blev en micro i Donnergymnasiet förstörd men hey, vem vet att det var jag? (får hoppas att inga lärare läser min blogg hahaha..)

Pernilla kom och joinade mig och Maia en stund efter branden, hon tyckte också att det lät jätteroligt haha..

Offret a.k.a blomkrukan

Stackars micro..

Fick öppna fönstret så larmet inte skulle gå haha



Ja sen var jag iallafall i stan och fick med mig detta..

Armband - H&M
Ögonfransböjare - H&M
Black satin naglack av Chanel - Kicks
Partyfeet - Kicks


Nu måste jag hoppa in i duschen och börja fixa mig, åker hemifrån om 40 min! Shit bråttom bråttom..
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: