Gona

Friday night

Kategori: Shopping

Hallå, läget?
Tittade på en gryyyyyymt bra film med syrran nyss..har bara slappat hela kvällen, satt i badet i flera timmar med nya hårprodukter och grejer..sen orkade jag inte med brun-utan-sol utan drog på mig pyjamas och morgonrock och satt och drack massa te istället, hoppas jag blir återställd imorgon för det blir en jäkla massa plugg + träning!
Tänkte lägga mig och kolla på TV nu, mår inte så bra tyvärr, inget jag vill prata om dock..Godnatt!


Hittade förresten det fina linnet från Weekday med rätt storlek häromdan..Ni trodde väl inte att jag skulle gå miste om den här coolingen ;)?

Kommentarer

  • Mia säger:

    oh den vill jag ha... fan att jag inte orkar gå till stan... hoppas den finns på måndag :S antagligen inte fan

    träning på måndag förresten? armar och rygg? och bandet? jag siktar på 3.0 km på 20 minuter hahahaha

    kram

    2009-05-09 | 08:37:51
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: