Gona

Friday!

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan och försöker hitta lite information om Moder Teresa på engelska för mitt tal nästa vecka, det går faktist rätt bra!
Blev en kort skoldag idag, bara 2½ timmes Företagsekonomi och nu har jag slutat! Skönt som fan med tanke på att jag är så himla sömnig..la mig ändå rätt tidigt igår ju, vad är det med mig? Fan va jag ska sova ut på sommarlovet alltså :)
Försöker även skriva en liten planering, hur jag ska lägga upp allting jag har kvar och göra nu i tvåan..det går lite mindre bra med tanke på att det är mycket stuff på lite tid..men jag ska nog försöka trycka in allt under den korta tid vi har kvar..

Senare ska jag nog träffa Nina och hitta på någonting kul, vi vill uttnyttja tiden nu innan vi åker bort heeela sommaren haha :)
Men nu ska jag jobba vidare en stund sen blir det hem och S.O.V.A!!
Ha en bra dag ute i solen guys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: