Gona

=)

Kategori: Shopping

TITTA VAD JAG HITTA IDAG!

En USA-filt!! Jag var såklart tvungen och köpa den, som ni säkert förstår hihi ;)

En riiiktigt skön BH från Twilfit också..hittar sällan behåisar (påhittat ord ja) som sitter bra utan att göra ont nånstans haha, men nu så..den här var underbar!


aa juste ja, för er som undrar, jag tycker det är okej med undies på bloggen nu ja haha..

Nu ska jag umgås med min kära mor sen blir det antagligen så att jag deckar tidigt i sängen..sömn is needed here!!
Godnatt babes!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej! Mycket söt tjej måste jag börja med att säga att du är. Sen vill jag fråga vad som fick dig att ändra dig angående visning av underkläder på bloggen? Kram!

    2009-05-04 | 18:13:57
  • GONA säger:

    SV: Hej Maria! Tack så mycket, det var snällt sagt! Jo jag tänkte liksom att jag har öppnat mig ganska mycket för bloggen och för mina läsare vid det här laget så nu känns det OK eftersom jag har varit ganska personlig när jag skrivit så kan jag vara personlig med och visa upp underkläder också :) Kram

    2009-05-04 | 20:29:34
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: