Gona

En sån där lista ni vet..

Kategori: Allmänt

Vilken svordom använder du mest?
"Fan", "Jävla..", "Shit"

Om du skulle vinna miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Först skulle jag betala för min utbildning i USA, sen skulle jag köpt mig en fet bil, rest runt om i världen och shoppat ihjäl mig! Skulle köpt mig ett fint hus/lägenhet i L.A nära skolan..Min familj skulle också få en del och resten skulle jag sparat så jag & familjen kan vara ekonomiskt oberoende resten av våra liv hihi :) 


Har någon någonsin kallat dig lat?
Hahaha hela tiden!


Tittade du på tecknat när du var liten?
Jaa fan :)

Hur många syskon har du?
3


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jaaaa tatuering!!


Vad har du för väder just nu?
Solnedgång, ganska varmt och skönt :)


Vad åt du till middag senast?
Pizza


Kan du vissla?
Yes


Vilken film kan du alla replikerna till?
Hmm..White Chicks maybe? haha


Hur många stolar står kring ditt köksbord?
5


Läser du för skojs skull?
Ja, älskar att läsa!


Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär


Har du en blogg?
Näää??


Vilket är ditt favoritämne?
Engelska & Idrott


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Det ordnar sig, snart drar du till USA!" , "Skit i alla andra, du har dig själv och du klarar dig, för du är stark"


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Haha nej tyvärr..


Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Victor..eller nått haha..


Har du åkt moped någon gång?
Ja


Vad lyssnar du på nu?
Agnes - Release me


Love you girl

Kommentarer

  • Flutra säger:

    hehe no problem :)

    2009-05-25 | 20:10:27
    Bloggadress: http://flutras.blogg.se/
  • Mia säger:

    ajust det hon tar studenten jag är också cjuden dit ska dock inte vara vid skolan när hon springer ut utan kommer till henne sen... vi frå träna en annan dag jag vet var du bor hahaha

    puss

    2009-05-25 | 20:18:30
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia
  • Tara säger:

    jag älskar dig med min vackra! (L)

    2009-05-25 | 23:36:17

Kommentera inlägget här: