Gona

Damn!

Kategori: Allmänt

Kommer inte ihåg sist jag var såhär trött..Inte nog med att jag somna 3 igår(!) så var det slavjobb som väntade i skolan idag..Alla tvåor måste då och då stå i vår cafeteria för och samla in pengar till balen, idag var det tyvärr min tur..jag och två andra från klassen då. Detta innebär att vi fick diska, torka bord och stå där och se glada och pigga ut när folk ska köpa - det var jooobbigt! Kände att jag lätt kunde somna sittandes hehe..Ville bara hem och sova efter skolan men icke, drog mig till gymmet och körde ett pass, en timmas intensivpass typ..man dör helt enkelt! Och eftersom det var blää-väder imorse så tänkte jag att jag inte kan gå ut och promenera dom 2,5km (som jag börjat göra nu) så jag gick upp till gymmet och körde hela 3km(!) på rullbandet! Hög fart var det också, 7km/h!! Fattar ni hur stolt jag var efteråt eller!? När jag kom hem blev det en sköön efterlängtad dusch och så har jag ätit middag och legat och tittat på TV..
Nu ska jag bannemig ta mig en power-nap, det behövs som aldrig förr just nu!
Hörs senare :)

Kommentarer

  • Sofie säger:

    undviker du äta söt-saker nu? eftersom du tränar så pass mycket?



    kram,/sofie

    2009-05-07 | 20:43:01
  • GONA säger:

    SV Sofie: Ja ja, bort med allt sånt nu! Bara lördagar är tillåtet för skräpmat och sötsaker för min del nu hehe :) puss!

    2009-05-08 | 16:06:52
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: