Gona

Ännu en pluggdag..

Kategori: Allmänt

Hejhejhej, läääget? Här är det heelt underbart! Somnade så sött igår..vaknade dock under natten och somnade sen igen runt 7 haha men sen har jag sovit uuut och vakna ganska så sent idag..
När jag vakna så såg jag att hela familjen var i full gång med duschar och fixanden och allt möjligt. Det var kaos här hemma alltså haha..Familjen var bjudna på middag borta i Helsingborg! Syrrans pojkväns familj..Jag och storebror stannade dock hemma..har inte tid för o roa mig :( alldeles för mycket plugg tyvärr..ville verkligen åka, älskar Helsingborg, så himla fint!!
Jaja, borstade tänderna och käka flingor och försökte få dom att dra iväg snabbare haha..till slut stack dom och jag plockade undan lite här hemma så det såg ut som ett hem haha..Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här med intensivinpackning i håret och jordgubbsansiktsmask..mm har lust och äta upp mig själv HAHA luktar verkligen jordgubbe..tur att mamma ringde och sa att hon gömt två paket jordgubbar längst ner i kylen..haha vi har blivit värsta strawberry-familjen, alltid jordgubbar hemma haha..HAHA hur många gånger har jag sagt jordgubbe nu? Jaja iallafall, tänkte ta ett kort för och visa hur jag ser ut haha askul ser ut som något mysko djur :S Men webbisen flippade såklart över så..tyvärr får ni inte se Gona än höhö ;P

Ska strax hoppa in o skölja av. Torka och platta sen ska jag sätta mig i mitt städade rum och plugga ihjäl mig IGEN..detta tar aldrig slut alltså :(
När allt är över har jag och Nina iallafall bestämt att det ska firas BIGTIME!!
Ha en fin dag, och ni som KAN njuta av den - njut idioter haha :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: