Gona

1 maj

Kategori: Allmänt

Legat och solat i två timmar idag, fått lite färg (yeay!). God middag ute i vårsolen. Pluggat och fått lite grejer gjort. Lång promenad under solnedgången. Fixat och donat med naglarna. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och köra på med ansiktsmask och hela den processen, känner för en rejäl uppfräschning!
Syrran och hennes pojkvän är och hälsar på så det blir en riktig myskväll med familjen, sånt gillar vi!
Är så himla taggad inför imorgon!! Innan jag hoppar in i duschen måste jag vänta på Ninas telefonsamtal..hon har massa gossip och dela med sig av nu hihi :)
Hoppas ni också haft en bra dag!
Förresten..är så sjukt sugen på att köpa skor..någon som har sett några riktigt råsnygga någonstans? Jag älskar köpa skor som jag blir helt "ÅÅÅH" när jag ser dom, det var länge sen jag såg ett par sånna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: