Gona

You made my day

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag! Även fast jag vart i mitt rum och storstädat medans det vart soligt ute så var jag glad som fan! Vaknade nångång runt 12 och då hoppade jag upp och började säda här inne direkt, fyyyfan va mycket damm det var överallt, shit nästan så att man skäms haha..Slängde ut två stooora påsar med massa skit jag hade i mitt rum..nu återstår att vika alla kläder i garderoben :|..tror Shabbu får komma på besök snart hihi (hon älskar sånt..) får införskaffa en till garderob också eftersom jag inte har någon plats för alla mina väskor o skor!

Jaja nångång vid fyra var jag klar och då hoppade jag in i duschen, käkade frukost, gjorde mig fräsch & fin o åkte iväg till jobbet. Eftersom Shabbu har fått en ögoninflamation(!) så kunde hon inte komma så var det skittråkigt där, o typ tomt..så jag lovade att komma in till jobbet på Lördag och käka pizza som dom ska bjuda oss på (hihi) och sen fick jag gå, då var det genast möta upp Shabbu för some catching upp HAHA, gud vi har blivit beroende av varan! Vi sågs sist igår och ändå kändes det som jag inte sett henne på evigheter när jag träffa henne runt 7 haha..
Jaja vi gick och handla med hennes mams först och sen tog vi en promenad, då träffa vi på vår gamla barndomsvän Jessy, åh va roligt..vi var med henne i någon timme och gud va mycket minnen och skratt det blev! Mysigt.

Yeye whatever hemma väntade iallafall Greys Anatomy med mamma och syrran så det har blivit massa TV och nu ska jag sitta här en stund sen blir det nog TV igen (what would I do without my lovley TV?) imorgon slutar vi 12 wuhuuuuu, hoppas det är lika soligt så jag och Shabbu kan schteeeeeeeka i stan med glass :)

Här kommer bilder från biot i måndags! Enjoy

 
 
 

Hoppas ni vart lika glada som jag idag hihi, godnatt snyggingar!

Kommentarer

  • Shabbu säger:

    HAHAH ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA OSS!!! :D:D:D







    okej.. den bilden på mig va ändå inte nödvändig!

    2009-03-19 | 00:38:46
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: